share
valtra tractor white front

SOMU SISU

LEĢENDĀRA SPĒKSTACIJA

ACGO engine, heart of Valtra tractor

JŪSU VALTRA TRAKTORA SIRDS IR VISUZTICAMĀKAIS PIEEJAMAIS DZINĒJS.

Pateicoties to izturībai, efektivitātei un ļoti spēcīgajam griezes momentam, AGCO Power dzinēji jau vairāk nekā sešdesmit gadus ir Valtra traktoru barošanas avots.

UZLABOTĀS DZINĒJA ĪPAŠĪBAS NODROŠINA, KA VALTRA TRAKTORI IR UZTICAMI UN ATBILST ESOŠAJIEM EMISIJAS STANDARTIEM, NEPALIELINOT DARBĪBAS IZMAKSAS.

DZINĒJA FUNKCIJAS

TĪRA JAUDA AR SELEKTĪVU KATALĪTISKO REDUCĒŠANU

Valtra bija pirmais ražotājs, kas ieviesa SCR sistēmu lauksaimniecības traktoriem. Šī sistēma tagad ir tās ceturtajā paaudzē.

Valtra SCR sistēma ir ļoti efektīva pēcapstrādes sistēma. Urīnvielas un ūdens šķīdums tiek ārēji apvienots ar izplūdes gāzēm. Tas netiek sajaukts ar degvielu, un šķīdums tiek uzglabāts atsevišķā tvertnē.

Novēršot kaitīgo slāpekļa oksīda emisiju, degvielas sadegšanu dzinējā var padarīt efektīvāku ar četru vārstu tehnoloģiju un lielāku iesmidzināšanas spiedienu. Efektīva sadegšana nozīmē arī uzlabotu degvielas patēriņu – līdz pat 10% salīdzinājumā ar iepriekšējiem dzinējiem. Valtra izmantotā SCR tehnoloģija izmanto dīzeļdegvielas oksidācijas katalizatoru (DOC) un selektīvās katalītiskās reducēšanas (SCR) kombināciju.

Komponentu rūpīga pozicionēšana un to optimālais izmērs (divu dažādu katalītisko neitralizatoru tipu kombinācija) ļauj traktoru saglabāt kompaktā izmērā.

Valtra SCR dzinēji izmanto tikai tīru gaisu, kas palīdz pagarināt dzinēja darbību. Turklāt AdBlue izmantošana atmaksājas, uzlabojot degvielas ekonomiju. SCR sistēmai praktiski nav nepieciešama tehniskā apkope un dīzeļdegvielas daļiņu filtra uzturēšana vai nomaiņa.

Valtra tractor speeding

EcoPower – DZINĒJA ZEMU APGRIEZIENU FILOZOFIJA

Valtra EcoPower modeļi ļauj izvēlēties starp diviem dažādiem dzinēja iestatījumiem, tikai nospiežot pogu.

Valtra EcoPower traktori gūst lielāko iespējamo labumu no AGCO Power dzinēju izturības un lielā griezes momenta īpašībām. Salīdzinot ar standarta dzinējiem, dzinēja apgriezienu skaits ir samazināts par 400 apgriezieniem minūtē, vienlaikus saglabājot maksimālo griezes momentu šajā diapazonā. Tas samazina degvielas patēriņu par 10%.

VALTRA ECOPOWER MODEĻI PIEDĀVĀ DIVUS TRAKTORUS VIENĀ.

Valtra EcoPower traktori gūst lielāko iespējamo labumu no AGCO Power dzinēju izturības un lielā griezes momenta īpašībām. Salīdzinot ar standarta dzinējiem, dzinēja apgriezienu skaits ir samazināts par 400 apgriezieniem minūtē, vienlaikus saglabājot maksimālo griezes momentu šajā diapazonā. Tas samazina degvielas patēriņu par 10%.

Maza apgriezienu skaita dzinēju priekšrocības:

  • Nominālais apgriezienu skaits 1800 apgr./min
  • Maks. griezes moments 1100/1200 apgr./min.
  • Ļoti liels griezes moments, pat pie 1000 apgr./min
  • Plašs pastāvīgs griezes momenta diapazons
  • Zems degvielas patēriņš, aptuveni par 10% mazāks nekā dzinēja standarta režīmā
  • Zems emisiju daudzums – videi draudzīgs
  • Mazāk atkritumeļļu
  • Mazāk vibrāciju
  • Zems virzuļa ātrums: ilgāks dzinēja mūžs
Valtra happy tractor owner

LĒNĀ TUKŠGAITA

Mazais tukšgaitas apgriezienu skaits nozīmē mazāku degvielas patēriņu, mazāku dzinēja nodilumu un patīkamu dzinēja skaņu.

Lieliskā inovācija no Valtra – lēnā tukšgaita – kļuvusi par standartu common-rail modeļos. Kad vadītājs aptur traktoru un izmanto rokas bremzi, dzinēja apgriezienu skaits automātiski samazinās līdz pat 650 apgr./min. Modeļos ar SCR tehnoloģiju tukšgaitas apgriezienu skaits ir elastīgs un, ja pēc smaga darba režīma ir nepieciešama katalizatora dzesēšana, apgriezienu skaits tiek regulēts automātiski.

DZINĒJA MODEĻI

Valtra engine AGCO power 8.4AWS for S series

AGCO POWER 8.4 AWF - REVOLUCIONĀRĀ SCR TEHNOLOĢIJA

Uzticamais 8,4 litru AWF AGCO POWER dzinējs ir S sērijas ražīguma atslēga. Šajā dzinējā ir izmantota jaunākā AGCO POWER tehnoloģija, lai nodrošinātu atbilstību 4. līmeņa (Tier 4) pēdējā, 4. posma, emisiju standartam. Šī tehnoloģija nodrošina arī dzinēja uzticamību, nepalielinot ekspluatācijas izmaksas. AGCO POWER SCR tehnoloģija tika ieviesta kopā ar S sēriju 2008. gadā, un tas bija pirmais šīs tehnoloģijas traktors pasaulē.

VAIRĀK PAR S SĒRIJU
Valtra engine AGCO power 66AWI and 67AWI for T series

AGCO POWER 66 AWI UN 74 AWI – T SĒRIJAS SPĒKSTACIJA

T sērijas izturīgajiem, uzticamajiem dzinējiem ar lielu griezes momentu ir common-rail degvielas iesmidzināšana. Dzinēja tukšgaitas ātrums ir tikai 650 apgr./min., salīdzinot ar apmēram 850 apgr./min., kā tas parasti ir citos līdzīgos dzinējos. Dzinēja tukšgaitas apgriezienu skaits ievērojami samazina degvielas patēriņu un dzinēja troksni. SCR (Selektīvā katalizatora reducēšana) tehnoloģija nodrošina T sērijas traktoru  izcili efektīvo degvielas patēriņu, to izturību, un vienlaikus padarot tos videi draudzīgus.

VAIRĀK PAR T SĒRIJU
Valtra engine AGCO power 44AWI and 49AWI for N series

AGCO POWER 44AWI UN 49AWI – ČETRU CILINDRU JAUDA

Lielāko N sērijas modeļu akumulējošās degvielas sistēmas dzinēji ir aprīkoti ar augstas precizitātes daudzpakāpju augstspiediena (1600/1800 bāri) degvielas iesmidzināšanas sistēmu, kas nodrošina izcilu efektivitāti un tīru sadegšanu. Lai nodrošinātu tīra gaisa piekļuvi dzinējam, tādējādi nodrošinot tīrāku emisiju un samazinot degvielas patēriņu, radiators un starpdzesētājs izvietoti viens otram blakus. SCR (Selektīvā katalizatora reducēšana) tehnoloģija nodrošina N sērijas traktoru izcili efektīvo degvielas patēriņu, to izturību, un vienlaikus padarot tos videi draudzīgus.

VAIRĀK PAR N SĒRIJU
Valtra engine AGCO power 33CTA for A series

AGCO POWER 33CTA – KOMPAKTA SPĒKSTACIJA

A sērijas HiTech modeļu sirds ir trešās paaudzes trīscilindru AGCO Power 33CTA akumulējošās degvielas sistēmas dzinējs. Šie dzinēji ir aprīkoti ar SisuTronic EEM3 elektronisko dzinēja vadības sistēmu, kas var pielāgot degvielas iesmidzināšanu līdz pat piecām reizēm vienā sadegšanas ciklā. 33CTA ir kluss dzinējs, kas joprojām nodrošina lielu jaudu un augstu griezes momentu. Šis dzinējs atbilst ES emisiju regulas 3A kategorijai.

VAIRĀK PAR A SĒRIJU