share

Connect, Care and Go! Valtra iepazīstina ar servisu, kas piedāvā maksimalizēt tehnikas darbspējas laiku

7.1.2019

Valtra klienti var iegūt vairāk ar Valtra “Connect, Care & Go” servisa piedāvājumu, nodrošinot tiem piekļuvi virknei pakalpojumu, kas saistīti ar viņu jauno tehniku, par fiksētu cenu. 

Ar Valtra Connect klienti var piekļūt tādai informācijai par savu tehniku kā degvielas patēriņš un līmenis, GPS koordinātas, can-bus signāls, tehnikas pamācības un citai derīgai informācijai, izmantojot savu viedtālruni vai datoru. Traktora īpašnieks var dalīties ar šo informāciju ar oficiālo servisu, kas to var izmantot, lai laikus ziņotu un ieplānotu nepieciešamo apkopi kā arī attālināti diagnosticētu radušās problēmas un tās konsultētu. 

Pēc pagarinātas izmēģinājuma fāzes šis pakalpojums ir pieejams N un T sērijas traktoros un tiks ieviests arī A un S sērijas traktoros 2019.gada otrā pusē. “Jau no 2018.gada sākuma visi N un T sērijas SmartTouch traktori tika aprīkoti ar Valtra Connect telemetriju. Klienti, kas vēlas aktivizēt šo pakalpojumu var to izdarīt vienkārši sazinoties ar tuvāko Valtra pārstāvi,” tā komentē Mikko Lehikoinen, Vice Prezidents, Valtra Mārketings. 

Valtra Connect ir iekļauts pārdošanas cenā jaunajiem traktoriem un ir izmantojams trīs gadus bez papildus maksas. Valtra Connect var tikt pielāgots (retro-fitted) arī vecākiem Valtra traktoriem, konkrētiem modeļiem. 

Valtra klienti, kas iegādājas jaunu tehniku, var apsvērt iespēju iegādāties arī Valtra Care pagarināto garantiju, kas garantē papildus drošību pret neplānotiem remontdarbiem (izņemot dilstošajām daļām). Paplašinātā garantija ir pieejama vairumā Eiropas tirgus līdz pat pieciem gadiem vai 6000 motorstundām.

Lai maksimāli pilnvērtīgi izmantotu traktoru, garantētu efektivitāti un iegūtu maksimālu atlikušo tehnikas vērtību, Valtra izplatītāji un pārstāvji var piedāvāt Valtra Go servisa paketi, kas iekļauj visus paredzētos un ieteicamos plānveida apkopju un remonta darbus līdz pat 10 000 motorstundām.