Artikulāri stūrējams Valtra traktors Traktors, kas brauc “pēdu pēdā”

Artikulāri stūrējams Valtra traktors Traktors, kas brauc “pēdu pēdā”

Artikulāri vadāma Valtra – nepārspējams palīgs profesionāliem lauksaimniekiem un pakalpojumu sniedzējiem

Artikulāri vadāmais Valtra traktors spēj paveikt visu to pašu ko tradicionāli artikulāri vadāmie agregāti, bet ar daudz augstāku komfortu un zemāku degvielas patēriņu, tajā pašā laikā tas ir “pilnasinīgs” lauksaimniecības traktors.

Artikulārā vadāmība ir pieejama N123, N143 un N163 Direct traktoros. Traktori var tikt aprīkoti ar Valtra standarta vai pastiprinātiem frontālajiem iekrāvējiem. Gan artikulāri stūrējamiem, gan citiem Valtra traktoriem pieejamas vienas un tās pašas opcijas, ieskaitot tērauda degvielas tvertni mežsaimniecības darbiem un SVC kabīni ar paaugstinātu sānu redzamību.

Artikulārā vadāmība traktorā tiek uzstādīta Valtra Unlimited Studio.

Īsumā

  • Viss N sērijas traktora komforts
  • Izcila manevrētspēja paaugstinātai drošībai
  • Paaugstināta veiklība taupa laiku un degvielu
  • 40% laika ietaupījums priekšējās iekraušanas darbos
  • Standarta 160l hidrauliskais sūknis
  • Nav nepieciešama papildus hidraulika
  • Standarta 4WD HD HILOCK priekšējais tilts ar stūrēšanas leņķa sensoriem
  • ISOBUS savienojums ir pieejams tikai traktora aizmugurē

Gudrā kontroles sistēma

Apvienojot artikulāro stūrēšanu ar priekšējo riteņu pagriešanu, iegūst traktoru ar augstu manevrētspēju, kas ir īpaši noderīgi strādājot šaurā vidē. Ar traktoru iespējams pārvietoties arī sāniski, kas samazina lauka augsnes sablīvēšanos, kā arī ļauj droši attīrīt ceļmalas.

Artikulārā stūrēšana un priekšējā tilta pagriešana ir automātiska, palielinoties braukšanas ātrumam, artikulārās stūrēšanas iespējas samazinās. Pie liela ātruma traktors ir vadāms ar priekšējiem riteņiem. Vadītājs, pēc situācijas, var pielāgot artikulārās stūrēšanas un priekšējā tilta stūrēšanas attiecību.

Alternatīvie stūrēšanas režīmi

(1) Priekšējo riteņu stūrēšana
Ar viena slēdža pārslēgšanu, artikulāri vadāmais traktors var tikt vadīts kā standarta traktors.

(2) Apvienota priekšējo riteņu un artikulārā stūrēšana
Šajā režīmā iespējama augsta manevrētspēja, pat izmantojot priekšējos un aizmugurējos agregātus vienlaicīgi, ietaupot gan laiku, gan degvielu. Šis režīms priekšējās iekraušanas darbos ietaupa līdz 40% no laika, salīdzinot šo pašu darbību veikšanu ar standarta traktoru. Pagriešanās uz ceļa šajā režīmā palielina drošību, jo nav nepieciešams šķērsot ceļa viduslīniju.

(3) Paralēlā braukšana
Paralēlā braukšana ir lieliska urbšanas darbiem, samazinot augsnes sablīvēšanos. Nodarbojoties ar ceļu uzturēšanas darbiem, šis režīms palielina darbības platumu, ietaupot laiku un degvielu.

 

(4) Tikai artikulārā stūrēšana – manuāli pielāgojama
Stūrēšanas leņķis var tikt mainīts pa soļiem. Iespējams arī stacionārs pielāgojums.

 

(5) Artikulārā stūrēšana un stūrējošo riteņu kontrole
Šajā režīmā priekšējie riteņi tiek pagriezti pēc šasijas kustību izdarīšanas, padarot to lieliski piemērotu priekšējās iekraušanas darbos šauros apstākļos.

Atpakaļ uz augšu